Reklamace
Reklamace a nezáruční oprava
Lhůta pro uplatnění reklamace je 30 měsíců. Reklamace vyřizujeme do 30 dní, nedohodneme-li se s kupujícím jinak, například při delší dostupnosti náhradních dílů. Vždy se ale snažíme, abychom reklamaci vyřídili co nejdříve.
Doporučujeme hodinky používat pouze v souladu s tabulkou vodotěsnosti.
Stupeň vodotěsnosti |
Označení |
Stříkající voda, déšť |
Sprchování, mytí rukou |
Plavání, potápění bez dých. přístrojů |
Hlubinné potápění |
---|---|---|---|---|---|
30M |
3 ATM/3 BAR |
Ano |
Ne |
Ne |
Ne |
50M |
5 ATM/5 BAR |
Ano |
Ano * |
Ne |
Ne |
100M |
10 ATM/10 BAR |
Ano |
Ano |
Ano |
Ne |
200M |
20 ATM/20 BAR |
Ano |
Ano |
Ano |
Ano |
* Při mytí rukou a sprchování je však třeba dbát zvýšené opatrnosti při manipulaci s nastavovací korunkou či tlačítky. U vodotěsnosti 50M/5 ATM/5 BAR/ nesmí být při styku s vodou povytažená nastavovací korunka ani stisknuta tlačítka. Při povytažení korunky nebo stisknutí tlačítek nateče voda dovnitř pouzdra a jedná se tak o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. Dále je při sprchování potřeba dbát uvedeného tlaku vody sprchové hlavice - je-li vyšší než 50M/5 ATM/5 BAR, hrozí riziko proniknutí vody do pouzdra hodinek. Na toto poškození se záruka nevztahuje.
Záruka vodotěsnosti se vztahuje pouze na hodinky určené k plavání nebo potápění s vodotěsností minimálně 100M/10 ATM/10 BAR.
Záruku nemůžete uplatnit, pokud jde o poškození vzniklá nehodou či z nedbalosti osob, které nejsou autorizovanými prodejci a servisními středisky.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA:
- baterii hodinek (my však garantujeme výměnu zdarma do půl roku od koupě)
- jakékoli poškození pouzdra hodinek a/nebo řemínku
- ztrátu šroubků sloužících k upevnění řemínku k pouzdru
- vypadnuté kamínky
- prasknutí skla
- poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky, nárazů, nehod, běžného užívání a zacházení
- poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění s minimální vodotěsností 100M
- prasknutí keramiky u hodinek s keramickým řemínkem a/nebo pouzdrem
Ve výše uvedených případech jsme ochotni vám provést nezáruční placenou opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkům.
K uplatnění reklamace či opravy je nutné přiložit kopii faktury a dopis s přesným popisem problému. Hodinky, které chcete reklamovat nebo opravit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balícím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. O přijetí zboží k reklamaci vás budeme informovat e-mailem.
Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem!