Reklamace

Reklamace a nezáruční oprava

Lhůta pro uplatnění reklamace je 30 měsíců. Reklamace vyřizujeme do 30 dní, nedohodneme-li se s kupujícím jinak, například při delší dostupnosti náhradních dílů. Vždy se ale snažíme, abychom reklamaci vyřídili co nejdříve.

Doporučujeme hodinky používat pouze v souladu s tabulkou vodotěsnosti.

Stupeň vodotěsnosti

Označení

Stříkající voda, déšť

Sprchování, mytí rukou

Plavání, potápění bez dých. přístrojů

Hlubinné potápění

30M

3 ATM/3 BAR

Ano

Ne

Ne

Ne

50M

5 ATM/5 BAR

Ano

Ano *

Ne

Ne

100M

10 ATM/10 BAR

Ano

Ano

Ano

Ne

200M

20 ATM/20 BAR

Ano

Ano

Ano

Ano

* Při mytí rukou a sprchování je však třeba dbát zvýšené opatrnosti při manipulaci s nastavovací korunkou či tlačítky. U vodotěsnosti 50M/5 ATM/5 BAR/ nesmí být při styku s vodou povytažená nastavovací korunka ani stisknuta tlačítka. Při povytažení korunky nebo stisknutí tlačítek nateče voda dovnitř pouzdra a jedná se tak o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. Dále je při sprchování potřeba dbát uvedeného tlaku vody sprchové hlavice - je-li vyšší než 50M/5 ATM/5 BAR, hrozí riziko proniknutí vody do pouzdra hodinek. Na toto poškození se záruka nevztahuje. 

Záruka vodotěsnosti se vztahuje pouze na hodinky určené k plavání nebo potápění s vodotěsností minimálně 100M/10 ATM/10 BAR. 

Záruku nemůžete uplatnit, pokud jde o poškození vzniklá nehodou či z nedbalosti osob, které nejsou autorizovanými prodejci a servisními středisky.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA:

  • baterii hodinek (my však garantujeme výměnu zdarma do půl roku od koupě)
  • jakékoli poškození pouzdra hodinek a/nebo řemínku 
  • ztrátu šroubků sloužících k upevnění řemínku k pouzdru
  • vypadnuté kamínky
  • prasknutí skla
  • poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky, nárazů, nehod, běžného užívání a zacházení
  • poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění s minimální vodotěsností 100M
  • prasknutí keramiky u hodinek s keramickým řemínkem a/nebo pouzdrem

Ve výše uvedených případech jsme ochotni vám provést nezáruční placenou opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkům.

K uplatnění reklamace či opravy je nutné přiložit kopii faktury a dopis s přesným popisem problému. Hodinky, které chcete reklamovat nebo opravit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balícím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. O přijetí zboží k reklamaci vás budeme informovat e-mailem.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem!